۵ پاسخ

احیانا قند نداری؟
من اوایل بارداریم ک قند داشتم همینجوری بودم

منممممممممم

من بیشتر بعد ناهار میشم ی وقتا اگر زیاد بخورم

فشارت پایینه

ازمایش دادی ؟

سوال های مرتبط

مامان آرا مامان آرا هفته سی‌وچهارم بارداری