۳ پاسخ

تو شیردهی نباید بخوری شیرو بد طعم میکنه

منم میخورم جدیدا با ابلیمو ..بعدش به خاطر شیر نباید بخوریم

منم خیلی دوست دارم😬
نمیدونم فک‌نکنم
ولی بعد زایمانت نخور،شیرت بدمزه میشه بچه‌نمیخوره
بنظرم ۳۸ هفته ب بعد یا نخور یا خیلی کم،چون بعدش باید شیر بدی ب نی نی
کلم و سیر و شلغم‌هم میگن بد مزه میکنه

سوال های مرتبط