تو شیردهی نباید بخوری شیرو بد طعم میکنه
منم میخورم جدیدا با ابلیمو ..بعدش به خاطر شیر نباید بخوریم
منم خیلی دوست دارم😬
نمیدونم فکنکنم
ولی بعد زایمانت نخور،شیرت بدمزه میشه بچهنمیخوره
بنظرم ۳۸ هفته ب بعد یا نخور یا خیلی کم،چون بعدش باید شیر بدی ب نی نی
کلم و سیر و شلغمهم میگن بد مزه میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.