شیرافزا چی بگیرم؟؟؟
برای نوزاد پسرم ضرر نداشته باشه

۷ پاسخ

قرص شیر افزا بگیر

قرص شیر افزا بگیر قطره ش خوب نیس ۰اگر شیر کم آب هویج خانگی بخور معجزه میکنه ۰پسرم بدنیا اومد شیر نداشتم دکتر گفت این بخور با قرص شیر افزا رو معجزه شد

دلستر بخور
من دلستر انگور خوردم خوب بود

دکتر بمن پودر گالاکتومید داد عالیه بعد ۳روز شیرم خیلی زیاد شد

تصویر

من برای بچه اولم جوشانده رازیانه خوردم عالی بود قطره شیرافزا اصلا روم اثر نداشت
این سری هم میخوام جلوتر بگیرم بجوشونم ببرم بیمارستان

قرص لاکتاول خوردم
خوب بود خدایی

من قطره شیر افزا گرفتم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه فندقی مامان جوجه فندقی ۱۱ ماهگی
مامان ایرِن💚🤍❤️ مامان ایرِن💚🤍❤️ ۱۲ ماهگی