سلام خانوما بنظرتون سونو ان تی مشکلی نداره؟

تصویر
۵ پاسخ

خوبه همه چی

نه خب الحمدلله ولی خب میگه هماتوم داری ک اونم بهت دارو میده جذب میشه.فعالیت سنگین نکن و نزدیکی نکن فعلا و یا خیلی اروم... احتیاط کن

من ک دیدم خوبه اما هماتوم دارید

هماتوم داری

همه چی خوبه
فقط هماتوم داری استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق خانم مامان فندوق خانم ۳ ماهگی
مامان ستایش.ماهلین مامان ستایش.ماهلین ۴ ماهگی
مامان 👧🏻همتا🩷 مامان 👧🏻همتا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ارغوان والینا مامان ارغوان والینا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فرشته نازم مامان فرشته نازم هفته سی‌وپنجم بارداری