سلام خانوما بتا چند باشه حامله هستی

۸ پاسخ

من قصد بارداری شهسوار

بالای ۲۵

من اولین باره که تاخیر داریم یک روز یه هفته پيش ترشح کش دار داشتم با کمر درد و پادرد ولی الان هیچ علائمی ندارم میشه حامله باشم دوروز پيش هم تست زدم منفی بود

پنج به بالا

واسه من امروز آزمایش دادم ۲۰ بود مشکوک به بارداری هستم

ممنون

بالای پنج

بالای 25

سوال های مرتبط

مامان هلن و کارن😍 مامان هلن و کارن😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
فسقل فسقل قصد بارداری
مامان ایلین مامان ایلین هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری