بیایید کمک بچه ها
من بین اسم راوین بداقی با بردیا بداقی خیلی موندم🙃🙃

تصویر
۱۳ پاسخ

بردیا بیشتر ب فامیلیش میاد

بردیا قشنگ تره💙

منو شوهرم خیلی بردیا دوست داریم گفتم این بچه دوم پسر بود بزاریم ک خواست خدا اینم دختر شد

بردیا

بردیا قشنگتره بنظرم

بردیا

بردیا

بردیا قشنگه خوش نام باشه
ماهم بین آینور و هیلدا موندیم کدوم انتخاب کنیم

بردیا

بردیا ولی هرکدوم ب دلت میشینه همونو بزار

اول اسم و فامیلی یک حرف باشه ، جالبتره بنظرم
بردیا👌🏻

بردیا قشنگه

بردیا بیشتر میاد

سوال های مرتبط

مامان بردیا👼💙 مامان بردیا👼💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد