از علائم زایمان تون بگین خانومااا

۲ پاسخ

من بچه اولم شورتم یکم خیس شد فکردم کیسه ابه رفتم معاینه شدم تحزیک شدم دو سه ساعت بعد دردای پریودیم شدید تر شد و منظم، بعد از ۵ ساعت خیلی شدید شد رفتم بیمارستان گفت دو یا سه سانتی ،از اون موقع ۶ ساعت بعد زایمان کردم

سر زایمان اول
نیمه های شب درد پریودی زیر شکم و کمر شروع شد اوایل ۱۵ دقیقه بود و هی رفته رفته زمانش کمتر شد
ساعت ۸ صبح رسید به ده دقیقه یکبار که رفتم بیمارستان
ساعت ۱۳ هم زایمان کردم

سر زایمان دوم بدون درد بستری شدم و آمپول فشار زدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۹ ماهگی
مامان آروین مامان آروین روزهای ابتدایی تولد
مامان nini مامان nini روزهای ابتدایی تولد