من بچه اولم شورتم یکم خیس شد فکردم کیسه ابه رفتم معاینه شدم تحزیک شدم دو سه ساعت بعد دردای پریودیم شدید تر شد و منظم، بعد از ۵ ساعت خیلی شدید شد رفتم بیمارستان گفت دو یا سه سانتی ،از اون موقع ۶ ساعت بعد زایمان کردم
سر زایمان اول
نیمه های شب درد پریودی زیر شکم و کمر شروع شد اوایل ۱۵ دقیقه بود و هی رفته رفته زمانش کمتر شد
ساعت ۸ صبح رسید به ده دقیقه یکبار که رفتم بیمارستان
ساعت ۱۳ هم زایمان کردم
سر زایمان دوم بدون درد بستری شدم و آمپول فشار زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.