سونو رشد نرفتم میتونیم الان برم

۴ پاسخ

اره گلم الان میتونی بری

سونو آخرهست این هفتهتو ولی خب برو هم وزن رو بدون همم دیگه باید بری دمترت برات وقت زایمان بده

چقدر دیر واقعا 🫤
اگر بچه رشدش کم باشه فکر نکنم کاری بشه کرد

اره دگه برو اگه کم بود وزنش حداقل تا زایمانت بیشتر بخوری

سوال های مرتبط

مامان محمدنیکان مامان محمدنیکان ۱ ماهگی
مامان 🏍️آریَن مامان 🏍️آریَن روزهای ابتدایی تولد
مامان آراز 👼🪽💙 مامان آراز 👼🪽💙 روزهای ابتدایی تولد