۲ پاسخ

من هر ۵ ۶ ساعت اگه پی. پی نکنه
با مپاد اردن
اب روی آتیشه

از شیر خودت بزن به صورتش
عرق کاسنی هم خوبه با پنبه بمال
بچه نوزاد کل روز تو پوشک دیگه

سوال های مرتبط