۸ پاسخ

سلام
خوبین ؟
برای ستیا قطره رو ریخت گفت 6 ماه دیگه بیار که یه بار دیگه قطره بریزیم

درخواست میدی گلم

قطره نریختن چیزی هم نگفت فقط ۲ونیم سالگی گفت بیار

دختر من وزنش ۱۸ ماهگی
۱۰۶۰۰ بود قدش ۸۱
الان وزنش نمیدونم ولی قدش ۸۵

گفت الان میدیم یا ۲.۵سالگی مراقبت ۲.۵ ماهگی میدن اگه ویتامین و بهش ندن

به دختر من که چیزی ندادن

آره ببر واجبه

مثل آیسن که فروردین ۱۲۱۰۰ بود اردیبهشت شد ۱۱۶۰۰ البته مریض شد و اسهال گرفت این یچها مارو داغون کردن اینقد به بچه برسی آخرش کم کنه
اره ببر چون بهداشت به من گفت دوسالگی حتما بیار واسه قطره بوده که گفتن

سوال های مرتبط