۱ پاسخ

برای چرک فقط برو دکتر اگر میتونی وقتی مریض میشه بینیشو اسپری بینی بزن انقد خوبه هم زودتر خوب میشه هم چرک نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه های خدا✨️ مامان هدیه های خدا✨️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آراد و فندق مامان آراد و فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته بیست‌وسوم بارداری