بچم ابریزش بینی داره
چ خوبه بدم ؟؟

۳ پاسخ

شربت پلارژین

پلارژین کیدز هر ۸ ساعت ۲/۵ سی سی
اسپری سدیم کلراید صبح و شب

سیتریزین

سوال های مرتبط