تو چهار ماهگي انقد جذااب مگه داريم🥹🥹😘😘👼🏻

تصویر
۱۰ پاسخ

🤤🤤🤤🤤فقط بخوووورش همین

ماشالله هزار ماشاالله ب موهاش... دختر من چرا کم مو. منو شوهرم موهامون بخصوص خودم پر حجم و زیاد چرا دخترم مو نداره کم داره😔

خدا حفظش کنه خوردنیه 😍😍🫀
چه موهای زیبایی عروسک

ماشاالله عزیزم خدا حفظش کنه
واکسن چهار ماهگی زدنی چند کیلو بود؟؟

😍😍😍😍🧿🧿🧿

💋💋💋💋عزیزممممم

الهی فکر کردم دختره🥰

هزارماشالا چه موهایی داره پسرت

عزیزم شیر چی میدی بهش

ماشالاه خداحفظش کنه😍👌🏻

سوال های مرتبط

مامان الوین🩵🐰 مامان الوین🩵🐰 ۶ ماهگی
مامان ویام گردالی🩵⚽️ مامان ویام گردالی🩵⚽️ ۱۳ ماهگی