۸ پاسخ

بله گلم فقط برای اطمینان از این که حساسیت نداره اگر حساسیت داشت پوره دیگه ای بده

فرنی بده بعد چیزای دیگه رو اضافه کن 5روز یکبار اگر حساسیت نداشت یه پوره اضافه کن

من از 4ماهگی به دخترم فرنی دادم و بعد حریره بادام اینا دادم قبلش هم کم بده که خدایی نکرده حساسیت نداشته باشه

طرز تهيه حريره بادوم
٥ تا بادوم رو خيس كن چند ساعت
پوستشو جدا كن
بزار خشك بشه كاملا
بعدش با پشت چايي صاف كن رنده ريز كن يا اسيابش كن( كامل پودر شه)
يك ليوان اب رو بريز تو قابلمه يك قاشق ارد برنج رو اضافه كن و يك قاشق پودر بادوم و يه مقدار خيلي كم كره حيواني پاستوريزه
بزار رو شعله ملايم مدام هم بزن گوله نشه
بعد ٢٠ دقيقه به قوام ميرسه
خنك كه شد بده نوش جان كنه

ممنون انشالله 😊😊

من الان بچه مو اوردم دکتر گفت بهش غذا میتونم بدم .بعدم گفت مثل دوره قدیم نیس اول از فرنی واینچیزا شروع میکنن .الان همه چی میتونی بدی ولی رقیق باشه بتونه قورت بده 😮‍💨😮‍💨خدا کنه بخوره .

از ٦ ماهگي شروع كن عزيزم
تو گهواره خودشون مد كردن از ٤ ماهگي به نوزادي كه گوارشش تكميل نيست غذا ميدن
تنهااااا يه عده هستن كه با نظر پزشك ميتونن يه سري چيزارو جلوتر بدن
چون بعدها بچه بد غذا ميشه و گوارشش بهم ميريزه
از ٦ ماهگي با فرني ساده شروع كن ٣ روز
بعد حريره بادوم ٣ روز

فرنی وحریربادوم ازهرکدوم ۳روز بده
بعدش پوره سیب هویچ سیب زمینی کدوحلوایی
آووکادو

سوال های مرتبط