۹ پاسخ

عزیزم نگرانی نداره من ۴/۷بود بستری شدم با سرم تراپی به ۵/۲رسید خودم خواستم مرخص شم
تو خونه با مایعات ۴روزه به ۶ رسید علتشو پیدا کن برای من قرص متفورمین اشتباهی تجویز کرده بود قطعش کردم انشاالله بهتر بشه

ب منم داره حالا چرا گریه میکنی من ۳ روز ی بار دوتا میزنم دکتر گفت کمه و روزی ۹ لیوان اب

هندوانه آب زیاد و اینکه شیرینجات بخور

حالا منم از اونور بوم افتادم
آب ۲۲ 😑 گفت کار سنگین نکنم، ورزش نکنم، مایعات کمتر بخورم

تا میتونی آب بخور
اکثرا تو خونه باش که عرق نکنی
بگو ببین دکترت سرم نمی‌ده اونم خیلی جوابه

قند داری روی ۱۵ تا ۲۰ لیوان اب مال منم ۹ هندوانه و اب میخورم

فقط اب با ابلیمو یکم تا میتونی بخور

منم با سرم و مایعات بزور همون9 نگه داشتم آخرین هفته 10 شد

هندوانههه

سوال های مرتبط