۶ پاسخ

کار خوبی میکنی بده عزیزم ضرر نداره
میگن مقوی هم هست
والا زمان ما ك بزرگ شدیم برای ما غذای های رنگارنگ یا متنوع نبوده ک
با شیر و سرلاک اینجور چیزا خوتامون بزرگ شدیم

من دخترم ۷ ماهشه به زور یه قاشق سرلاک رو میخوره.
۹ قاشق که روش نوشته خیلی زیاده

آره زیاده منم ۳قاشق میریختم

ن فدات 5۰ میل آب میتونی بدی ی قاشق غذاخوری بریزی سرلاک
منم سرلاک میدم ی وعده

عزیزم اتفاقا از حکیم بانو بگیر که خیالت راحت باشه، خیلی خوشمزه ان

اره عزیزم چیزی که رو خودش نوشته خیلی زیاد میشه من دیروز درست کردم

سوال های مرتبط