۶ پاسخ

نان 1برای رفلکس وکولیکو پروتیین گاوی خوبه یانه

با سرنگ بده

سوپرامیل بده خوشمزس اونو شاید بگیره

یکم بذار گشنه یبشه بعد بده ببین‌میگیره

چی بگم والا خواهر

شیرخشک بده میگن وزن دهیشم خوبه

سوال های مرتبط

مامان مهدا مامان مهدا ۲ ماهگی