۸ پاسخ

دختر منم از وقتی سه سالش شده خیلی کم پیش بیات ظهرا بخابه شبا هم دیر میخابه۱ اینااا

ولی من خوشحالم ک دخترم ظهرا نمیخوابه و. ب جاش شبها ساعت ۹ میخوابه خیلی خوبه

بیرون میبرمش خسته میشه ۳،۴ میخوابه.
البته صبح ۸ بیداره

شب چند میخوابه؟

آوینا میخوابه میبرمش اتاق باهم دیگه خوابمون میبره

من دخترم از ۲ سالگی ظهر ها نخوابید

من یکسالیه نمی‌خوابه ظهرا هیچ همش یا پوی کارتن یا گوشی یا یهوو بشه حیاط بزارمش خاک بازی

من بيچاره كه دوتاشونم نميخوابن و مدام دعوا دارن چى😂😂 قابلمه بريز جلوش بزار سرش گرم شه
من اينجور مواقع كوسن مبلارو ميكنن پله از روشون ميپرن و ميرن ميان يا اشپزى ميكنن يا لباس اتو ميكنن

سوال های مرتبط

مامان گیسو مامان گیسو ۳ سالگی