۲ پاسخ

از همه بهتر پودر بچست
پماد نزن خود پماد میمونه خودش باعث تعریق بیشتر میشه

کالاندولا زدم ، خوب بودش

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۳ ماهگی