دخترا دکتر بهم گفت برو اکو قلب شما جایی میشناسین برم؟
بارداری

۱۷ پاسخ

عزیزم جای خصوصی برو شوخی نداره پول میدی خیالت راحت تره

برو درمانگاه امام رضا ، هم خوبه هم قیمتش مناسبه

درمانگاه امام رضا میتونی نوبت بگیری

دکتر نیما مهدی زادگان 👌

من موقعی که باردار بودم رفتم بیمارستان کوثر

اکو دومی رفتم چریکی راضی بودم با بیمه حساب میشه

درمانگاه امام رضا من رفتم آزاد حساب کرد
میگفت در صورتی دولتیه که دکتر همینجا نسخه شو نوشته باشه

دکتر چریکی

دکتر ادراکی و دکتر آموزگار خوبن.من رفتم ادراکی

بیمارستان کوثر هم انجام میده
من پیش شکیبا رفتم بین ولیعصر و عفیف کوچه ۳۵
دکتر چریکی بین بیست متری و باغشاه هم انجام میدن

دکتر چریکی برو

پول بد خیالت راحت

من هفته بیست بودم رفتم دکتر چریکی کارش خیلی خوب بود
دخترم که دنیا اومد ده روز بستری شد
با اینکه با اون بیمارستان کار نمی‌کردن خودشون اومدن بیمارستان اکو کردن

یه بار هم بعدش دوباره دخترم رو بردم مطب
هر سه بار هم خوش برخورد بودن هم سواد عالی داشتن

دوستم همینجوری بدون نیاز
سر خود رفته بود اکو بده
دعواش کرده بود که وقتی نیاز نداری چرا اومدی وقت بقیه رو بگیری 😅

من رفتم مطب دکتر اموزگار.تو درمانگاه امام رضا هم فک کنم باشه.کارش خیلی خوبه

دکتر شکیبایی برو

درمانگاه امام رضا بلوار مطهری روبرو پمپ گاز

درمانگاه امام رضا از همه جا ارزون تره ولی نوبت دهیش دیر به دیره برو شخصی

عزیزم بیمارستان ایران روزای یکشنبه و چهارشنبه فک کنم باشه بازم زنگ بزن روزشو بپرس قیمتشم مناسبه

سوال های مرتبط