منم دوقلو باردارم ۳۸ هفته وقت زایمانمه
زیر ۳۷ دنیا بیان میزنن نارس حتما استراحتت بیشتر کن برسی
همهفته ایم. بمن هنوز وقت ندادن. انقباضم قط شه خداکنه بتونم یکم نگهشون دارن
به من هنوز نوبت نداده
فقط گفت اگرمشکلی پیش نیاد بین ۳۶ تا ۳۷ هفته که میشخ ۱۷ تا ۲۴ تیر
ببینم این سری نوبت میده یا نه
فعلا گفته هر ۲ هفته nst و سونو بیوفیزیکال باید بدم
۳۴ هفته هم اسپرین و انوکسا قطع کنم
بسلامتی عزیزم😍🍃
ایشالله بسلامتی بغلشون بگیری..برای منم دعا کنین به هفته شما برسم بدون دردسر
بسلامتی زایمان کنی انشاالله
به سلامتی عزیزم
دیگه بچه کامله اونموقع من این سری برمپیش دکترم میخوام بگم زودترینحالت ممکن ک بچمم سلامت باشه دنیاش بیار واسه ما سرکلاژیا ک همش تو جا بودیم خیلی سخت گذشت واقعا
کجا میخواین زایمان کنین؟
از ۳۶ بچه کامله وباید آماده باشی.
ولی زایمان ۳۸ به بعد هست
فکر کنم اشتباه زده ها ۳۶ زوده
چقدر زود؟؟؟؟نذارید دو هفته زودتر سزارینتون کنن بهتره بذارن بچه کامل و رسیده به دنیا بیاد
بسلامتی عزیزم برا منم دعا کن زود بگذره بسلامتی تموم کنم
اشتباه حساب کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.