عزیزم منم یه هفتس دندون پایینمو کشیدم چند تا هم بخیه زده دکتر، مردم زنده شدم. تو کشیدی بخیه هاتو یا هنوز نه؟؟ درد داره کشیدنش ؟؟؟ 😭🥺
مسکن بخور سر ساعت . تو اینترنت بزن مراقبت بعد از جراحی و کشیدن دندان همه چیز مفصل میاره برات. واسه شوهرم کشیده بود غذاش فقط سوپ ومایعات خنک بود گفته بودن مایعات داغ و گرم نخوره خونریزی بیشتر میشه
بستنی بخور غذلی نمکی و فلفلی نخور که بدتر میشی
کی کشیدی دندونتو؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.