۴ پاسخ

عزیزم منم یه هفتس دندون پایینمو کشیدم چند تا هم بخیه زده دکتر، مردم زنده شدم. تو کشیدی بخیه هاتو یا هنوز نه؟؟ درد داره کشیدنش ؟؟؟ 😭🥺

مسکن بخور سر ساعت . تو اینترنت بزن مراقبت بعد از جراحی و کشیدن دندان همه چیز مفصل میاره برات. واسه شوهرم کشیده بود غذاش فقط سوپ ومایعات خنک بود گفته بودن مایعات داغ و گرم نخوره خونریزی بیشتر میشه

بستنی بخور غذلی نمکی و فلفلی نخور که بدتر میشی

کی کشیدی دندونتو؟

سوال های مرتبط