عزیزم بعد افتادن نباید بخوابه یا بالا بیاره خطرناکه
هیچی خواهرم .بچه ماهم خیلی ضربه میخوره .بیشتر باید مراقب باشیم
دخترمنم دیروزافتادپیشونیش ورم کردالانم کبودشده امروزم ازکالسکه افتاد
روی اون تیکه رو پر وازلین کن هیچ اثری ازش نمیمونه
یکم یخ بزار
بعدم کره با زردچوبه باز کن حالت تف بمال اشمال نداره کبودیش تا چن روز میمونه دختر من زیاد اینحوری میشه
از کجا و روی چی افتاد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.