۷ پاسخ

واسه اینکه شروع نشه چیز یمیخورم فشارم نیفته ک تو شلوغی و صدا بدتر بشه گوشی نگاه نمیکنم زیاد همین

سلام من بدترین نوع میگرن رو دارم فقط باشیاف دیکلوفناک ۱۰۰ یک کمی قابل تحمل میشه دردم .دکتر مغز و اعصاب بهم نوافن داد گفت همینکه احساس کردی درد میخواد شروع بشه یه دونه بخور. ولی شیاف زودتر جواب میده .

من هر روز میگیرم انگار درمان نداره

من هفته ای یه بار میگیره شدید
فقط هم با قرص های سه کاره آروم میشه
حالت تهوع شدید هم میگیرم که باید قرص تهوع بخورم حتما

من خیلی میگیره
هر ماه حدود ۴ یا ۵ بار
یک ماهه دکتر میرم یکم بهترم

عزیزم
منم همینطورم
دوران پ ،قرص آهن مرتب بخور،بهتر میشی
میگرن دوران پریودی بخاطر فقر ،اهنه

روغن بنفشه کنجدی بخر بزن ب پیشونی و بریز تو بینی ،معجزه

سوال های مرتبط