خانما باید بالشت بارداری بگیریم یا مهم نیس؟

۹ پاسخ

اگه میتونی بگیر
هفته های آخر خوابیدن سخت میشه
بعدا میتونی واسه بچه هاتم استفاده کنی

من ی بالشت میزاشتم سمت راستم ی پتو لول کردم میزاشتم سمت چپم راحت بود

من نگرفتم

من با پتو می‌خوابم
هرجور راحت باشم پتورو بغل میکنم تا هم رو به شکم نخوابم و خیلی راحت می‌خوابم
پتو رو امتحان کن

هر جور راحتی. من از اولش داشتم، دی روحه ال شکل هم بود ولی آنچنان کمکی هم نمیکنه. کمردرد و لگن درد و پادرد با این چیزا خوب نمیشه 🤣

نه بابا مهم نیست

من پتو میزاشتم... بالشت اونجوری هم که میگن راحت نیست، پتو رو بغل کن پاهات بزار روش بزار زیر شکمت یه پتو دونفر ه راحت راحتت میکنه

نه عزیزم نیاز نیست

نه عزیزم میتونی یه بالشت نرم بزاری زیر شکمت
زیاد نمونده برای چه بخری

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری