۸ پاسخ

چرا داغون عزیزم ❤️ پسر جاریمم اینجوری بود عمل کردن درست شد بیضه هست ولی داخل کاناله باید عمل سه بیاد بیرون

اروم باش! نگران نباش عزیزم عملش سبکه و هرچه زودتر پیگیری کن چون اون سری شنیدم دکتر میگفت بیضه تو شکم نباید بمونه چون محیطش گرمه خوب نیس

شوهر منم عمل شده

اصلا نگران نباش میگذره

داداش منم بچه بود عمل کرد چیزی نیست

رفت تو شکمش؟ نگران نباش عزیزم پسر منم ۵۰روزش بود .با وزن۲۵۰۰بی هوش کردن بردن اتاق عمل
پسر من دو جا شکمش پاره بود روده هاش اومد اونجا گیر کرد

هر دوتا دیده شد تو سونو فقط یکی یه جا گیره که نیاز به عمل داره

عزیزممم چطور ممکنه تا الان مگه چکاپ نمیبردی..چقد دکترا گیج شدن

چ چیزا مگ میشه

یعنی چی نیست اصلا وجود نداره مگه بیمارستان به دنیا آمد دکتر چک نکرد باید همونجا میگف مشکلو

سوال های مرتبط