۱۳ پاسخ

ولا من دوپسر دارم تاحالا کچل نکردم حالا چرا دخترت بخوای کچل کنی دلت میاد

ن عزیزم گناه دارن🤦🏻‍♀️🥹🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

اصلا نیازی به کچل کردن نیست
خواهرم از نوزادی کچل نکردیم الان پنج سالشه موهاش بلند بلنده

نه بابا اینا همش خرافاته نزنیا گناه داره

وااای من نه لصلا دلم نمیاد

بچه من کچل هس🥺😂😂

وااااااا چرا کچل کنیم؟میدونستی همون کچل کردن به ریشه موهاشون آسیب میزنه؟من نه دختر اولم نه دومی هرچی اطرافیان گفتن نزدم موهاشونو الان دختر اولم ماشاالله یه موهایی داره پر و لخت

نههههه اصلا دست نزن، پوست سرش خیلی نازکه این موها نمبذارن اذیت بشه. الکی که نیست
حرف اطرافیانم ول کن بچه توعه.

نه بابا کی گفته باید بچه رو کچل کنی😳
یه وقت این کارو نکنی فک کنی موهاش پر میشه پیاز مو همونه
موهای نوزادی هم کم کم می‌ریزه دوباره در میاد یهو کچل نمیشه که

تا یکسال کچل میکنن

زوده یوقت کچلش نکنی حالا بزار چهار پنج ماهش یشع بعد

الان که وقت کچل کردن نیست

نهههههه چرا آخه.

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی