خب اینم از قلب نی‌نی ما🥹❤️
بماند به یادگار
۳/۲۴

تصویر
۱۰ پاسخ

حالا شما خوبه چند روز من ۷بودم رفتم سونو گف ۵و۵روزته😅

مبارک عزیزم ،،تاریخ سونو با پریودی یکی بود ؟؟

به به خدارو هزار مرتبه شکر

ای جان مبارکه عزیزممم دعام کن

ماهم دعاکن قلب نی نی منم تشکیل بشه

ایی خدا مبارک باشه هزارماشالا

اینهمه استرس داشتي🥲خداروشکر مبارکه گلم😍❤️

مبارکا باشه گلم😍😍🧿🧿
انشالله به خوبی وخوشی و سلامتی ۹ ماه رو بگذرونی و نی نی تو سالم و سلامت بغل کنی 🤲🤲🧿🧿😍😍
برای منم دعا کن به زودی زود مامان بشم😭🙏😭🙏😭🙏😭🙏😭
منم دو روز از موعدم گذشته امیدوار بودم‌ ولی یک منفی گنده خدا گزاشت جلوم😭😭😭😭😭😭😭

خداروشکر مبارکه عزیزم

مبارکه عزیزم واسه منم دعا کن قلب نی نیم تشکیل بشه

سوال های مرتبط

مامان دلانا. دانیال مامان دلانا. دانیال هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان یاشار ♡میران مامان یاشار ♡میران هفته نهم بارداری
مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو ۴ ماهگی