بچه لطفا کسی میتونه اینو‌واسم بخونه خواهش می‌کنم

تصویر
۱۴ پاسخ

بچه ها از همتون ممنونم دم همتون گرم امروز خیلی این‌گروه‌به‌دردم‌خورد‌ایشالا‌هر چی ‌از‌خدااا‌میخوایین بهتون بده

بارداری عزیزم مبارکه

من‌سنو‌دادم‌چون خون ریزی داشتم دکترواسم نوشت گفت یه‌ کیسه ریزی میبینم ولی باید بتا بدی آلام با این‌خون ریزی که داشتم یعنی همچی اوکه هست

مثبته ازمایشت مبارکه عزیزم بارداری

۴هفته تا یک ماه هم سنشه.مبارک باشه

بتات ۳۳۴۰ یعنی بارداری

اره دادم عددش چطوره چون خون ریزی داشتم اینو‌واسم نوشته

چیشو؟مثبته که

هفته سوم هستی

مبارکه عزیزم بارداری

بارداری میارکه

مثبت هستش

حامله ای دیگه

ازمایش بتا دادی ؟

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تـودلـی مامان تـودلـی ۷ ماهگی
مامان تـودلـی مامان تـودلـی ۷ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۳ ماهگی
جوجه مامان جوجه مامان قصد بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سیزدهم بارداری