۸ پاسخ

کلافه میشن من ظهرا میبرم افتاب بخوره و هروز ساعت ۶ تا ۸و نیم پارکیم اینقدر کیف میکنه میخوابه تو کالسکه بعدش غذاش میدم میان وعده میدم ولی در عوضش خودم از دست و پا افتادم بخدا یه روز نبرم دیونه امون میکنه حتما باید شب ببریم

آخ نگو عزیزم دخترمنم همیجوره همش سرپا دنبالشم راه بره فکنم بهترمیشه

هوا گرمه اونام تو خونه دلشون میگیره خودت روزی یه بار ببرش بیرون فضای سبزی پارکی جایی

دختر منم همینه
فکر میکنم بچه ها همینن همشون

ای جاانم‌چیکارش داری خوبه که غر میزنن بازی میکنن من عاشق این کاراشم‌

آیهانم همینه

عزیزمممم پسر منم همینه همششش میخواد بیرون باشه

خب چیکار کنه بچه کلافه میشه تو خونه منم پسرمو رورب یبار بیرون میبرم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و الوین مامان ماهلین و الوین ۳ سالگی