پنبه الکلی کن بزن رو دستش
و نیش از دستش بیرون بیار
اگه حساسیت داره ببر دکتر
و بیشتر مراقبش باش
زنبور مرده نیش نمیرنه، به محض اینکه نیش بزنه، میمیره
نگاه کن نیشش داخل دستش نباشه، یخ بزار روش
الهییی بمیرم چقد. درد کشیده
فدای دستای کوچولوش🙁
امروز دست دختر من با بخار پلوپز سوخت☹️
اگه حساسیت داره ببر دکتر اگه نه پنبه الکل بزن و یخ بزار
الهیییی 🥲
فکر کنم باید فشار بدی نیشش دربیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.