۶ پاسخ

پنبه الکلی کن بزن رو دستش
و نیش از دستش بیرون بیار
اگه حساسیت داره ببر دکتر
و بیشتر مراقبش باش

زنبور مرده نیش نمیرنه، به محض اینکه نیش بزنه، میمیره
نگاه کن نیشش داخل دستش نباشه، یخ بزار روش

الهییی بمیرم چقد. درد کشیده

فدای دستای کوچولوش🙁
امروز دست دختر من با بخار پلوپز سوخت☹️

اگه حساسیت داره ببر دکتر اگه نه پنبه الکل بزن و یخ بزار

الهیییی 🥲
فکر کنم باید فشار بدی نیشش دربیاد

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان سارینا مامان سارینا ۱ سالگی