۳ پاسخ

خب قندش میافته الان باید هر دو ساعت ۶۰سی سی شیر بخوره

زیادی شیر بدی بعدا درگیر معده درد و ریفلاکس میشه کنترل کن شاید دلیل گریه ش چیز دیگه س
یا پر خوری عصبی داره

ای جان.... ماشالله بهش. چند کیلوعه؟؟ من بچم کم وزنه .نمیخوره شیر. برعکس شما😐😑

سوال های مرتبط