خب قندش میافته الان باید هر دو ساعت ۶۰سی سی شیر بخوره
زیادی شیر بدی بعدا درگیر معده درد و ریفلاکس میشه کنترل کن شاید دلیل گریه ش چیز دیگه س
یا پر خوری عصبی داره
ای جان.... ماشالله بهش. چند کیلوعه؟؟ من بچم کم وزنه .نمیخوره شیر. برعکس شما😐😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.