بچه منم 13..خووبه که..
بچه لاغر باشه سالم تره
خودتو درگیر وزن نکن اگه غذاشو به اندازه میخوره و چکابش خوبه
برنامه غذایی دکتر تغذیه رو میزارم شاید به دردتون خورد حتما ویتامین با قطره دی هزار هم بهش بدین خیلی تاثیر داره
وای پسر منم رو12 و نیم مونده هرکار میکنم هم غذا اینا نمیخوره
عزیزم برای تپلیش سویق کامل کودک بده
دختر من ۱۲ کیلو هرکارمیکنم یکم اضاف نمیکنه
دختر منم رو ۱۳ مونده دیوونه شدم اینقدر از دستش حرص خوردم
عزیزم الان فصل ذرته بخر ابپز کن یکم نمک بزن بده بخوره نشاسته ذرت خودش چاق کنندس،پوره سیب زمینی بده تا جاییکه می تونی میوه بده که اشتهاش باز بشه پسته و بادوم درختی بده صبا تخم مرغ ابپز بده
دختر منم ۱۳۸۰۰ خیلی وقته
سلام قدش چنده؟
بچه شمام همینجوری مثل مال من مونده رو این عددا... قدش خوبه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.