۱۲۵ کمه بنظرم یدونه ۱۲۵ با نصفش بزار
چون من قبلا برا دخترم باهمین سن و وزن گذاشتم کم بود تبش پایین نمیومد
هر یه ۱۲۵ مال ۱۰ کیلو وزن کودکه چون بچت ۱۳ کیلوست میشه یک عدد به علاوه یک سوم
۱۲۵ کمه ۳۲۵ بزار چون بچه های منم تب کرده بودم ۱۲۵ می زاشتم پایین نیومد دکتر بردم گفتش ۳۲۵ بزار ۱۲۵ برای نوزاد هاست
سلام
درمان تب:
۱- همیشه اولویت با استامینوفن هست بعد داروهای دیگر مثل بروفن؛ چون بروفن باعث مشکلات گوارشی میشود.
۲- همیشه اولویت با داروی خوراکی هست بعد اگر مججججبور شدیم شیاف و بعد هم اگر مجبور شدیم آمپول و سرم.
۳- بچهای که تب دارد لازم نیست بعد از مصرف دارو کاملا سرد بشود. همینکه درجه به زیر ۳۸ برسد کافی است. در مصرف دارو زیادهروی نکنید.
۴- دوز داروها را در ادامه مینویسم بر اساس وزن و اولویتی که گفتم حساب کنید:
1⃣قطره استامینوفن: هر ۸ کیلوگرم یک سی سی
2⃣شربت استامینوفن: وزن تقسیم بر ۲ برحسب سی سی مثلا برای ۱۰ کیلوگرم ۵ سی سی یا برای ۱۴ کیلو گرم ۷ سی سی
3⃣شیاف استامینوفن ۱۲۵ هر ۸-۱۰ کیلوگرم یکی
4⃣شیاف استامینوفن ۳۲۵ برای حدود ۲۰ کیلوگرم یکی
مگه مریض شدن؟
125 کمه
یه دونه 125 با یه نصف دیگش
دکتر به من گفت
برای پسر من دکتر هر ۶ ساعت ۲ تا ۱۲۵ گفته بود
همون ۱۲۵بذار
۳۲۵یه موقع زیادنباشع براش
چنده تبش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.