خانومای گل کسایی ک آسپرین مصرف کردند وزن نی نی چطوره بود

۴ پاسخ

اونایی که خارج از محدوده نرماله نقطه نشون میده خون رسانی سخت انجام میشه ، از چت جی پی تی پرسیدم تفسیر کرد برام

تصویر

عزيزم چرا آسپرين خوردين؟؟

خداروشکر رو من خوب جواب داد باعث شد بچه خوب وزن بگیره سونوی آخر بچم صدک ۶۰ بود

اسپرین واسه وزن نیست برای فشار خون و خون رسانی به جنین هست

سوال های مرتبط

مامان آروین 🩵تیارا🩷 مامان آروین 🩵تیارا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق 🥰❤️ مامان فندوق 🥰❤️ ۸ ماهگی