خانم شما برای سیمونی چند تا صابون گرفتین ی دونه

۵ پاسخ

صابون و شامپو و این قبیل جیزارو همون یکی دوتا بگیرید کافیه تاریخ مصرفشون میگذره

من هیچی نگرفتم
لازم میشه؟

خوب صابون چجوری بریزم تو مینی واش

صابون برچیه،من نگرفتم اصن،شامپو سر،بدن،روغن بدن،با مایع لباس گرفتم

آره یدونه چون همون کلی طول میکشه تموم بشه چنتا همزمان بگیری تاریخشون شاید بگذره تا قبلیا مصرف بشن

سوال های مرتبط

مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد
مامان مهبُد و مهوا مامان مهبُد و مهوا ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری