سلام خانوما از چند هفتگی سیمونی بچه رو چیدین ؟

۹ پاسخ

من بیشترشو خریدم ولی کامل نچیدم یه سری چیزاش سنگینه یکی باید بیاد به همسرم کمک بده

۳۰هفته بودم جشنشوگرفتم

من ۱۶هفته خریدو استارت زدم
الان دیگه در حد شیرخشک و پوشکی برای زایمان مونده
ولی هنوز نچیدم الان دارم خونه تکونی میکنم
خونه تکونی خر است😭😭😭

من هفته پیش چیدم

من ۳۷هفته چیدم😅🐣.

هنوز نچیدم

۲۲؛۲۳ هفتگی بعد انومالی فهمیدم دختره شروع کردم زود هم چیدم

دیگه تا۳۴کامل کنید
۳۵به بعد معلوم نمیکنه

سلام سوال منم هست من هنوز کامل نخریدم ولی🥲

سوال های مرتبط

مامان جواهر💎 مامان جواهر💎 هفته سی‌ام بارداری
مامان 💖 دخملم💖 مامان 💖 دخملم💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان برسا مامان برسا ۸ ماهگی
مامان آراد🐻🤎 مامان آراد🐻🤎 ۲ ماهگی
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد