۶ پاسخ

چ خبره ۱۶ هفته تا الان نرفتی یه سنو بدی خودت چجوری طاقت میارین این همه مدت بیخیال بعدش سنو ۱۶ هفته چی بوده؟؟سنو انومالی باید ۱۸ هفته ب بعد رفت

جالبه که دکتر بهتون نگفت یا دکتر من خیلی حساسه چون یه سونو تو ۲۳ـ۲۴ هفته گفت انجام دادم الان هم یه غربالگری سوم نوشته برای ۲۸ تا۳۰ هفته این وسط هم آزمایش قند باز یابد انجام بدم گفت ۲۶ هفته برو

احتمالا دکتر بگه ۳۲ هفته بری

دکترت باید بهت بگه یه سونو رشد بری

منم از ۱۷ هفته نرفتم ۳۲ گفته برم

بایستی بری دیگه ،برا وزن جنین

سوال های مرتبط