۸ پاسخ

نه، میگیره، من هم شیرخودمو میدم هم شیرخشک

روزی ۳ وعده میتونی بدی
هردوتاش رو میخوره

میگن با قاشق کم کم بریزی دهنش به شیشه شیر دیگه عادت نمیکنه،ی دکتری میگفت ولی اگه امتحان کردی مراقب باش کم کم بخوردش بده خفه ش نکنی خدایی نکرده

ببین باور کن نمیگیره
من تجربه سه تا بچه رو دارم
به دوتا اولی ندادم قشنگ سینه رو میگرفتن
به سومی بعضی وقتا دادم الان که هوشیار شده سینه رو سخت میگیره
شاید الان باهات همکاری کنه
بزرگتر بشه یکیش رو بیخیال میشه

من در روز دو سه بار شیشه شیرخشک میدمش بقیه روز سینه خودمو میخوره

توکل کن بخدا بده اگ دیدی ی زمانی بی میلی میکنه دیگ نده

آره دختر من اینطوری شد سینه نگرفت حالا بعضی روزا فقط میدادم اونم روزی یکبار

میگیره من هم شیشه میدم هم شیر خودمو

سوال های مرتبط