۷ پاسخ

بسلامتی منم امروز‌دادم‌
ی قاشق آرد برنج با ۹۰ سیسی آب سرد بزار وقتی یکم سفت شد خاموش کن ن زیاد شل ن سفت بعد ک سرد شد ۳۰ سیسی شیرخشک بریز
یه کم باید از شیر مادر سفت تر باشه

اصلا از شیر پاستوریزه استفاده نکن زیر یکسال
فقط با آبجوش سرد شده درست کن
شیر خودت یا شیرخشکم وقتی فرنی سرد شد بهش اضافه کن چون شیر مادر یا شیرخشک نباید حرارت ببینند

این روش خیلی خوبه
۶۰ سی سی آب جوشیده سرد شده
با یه پیمونه (پیمونه شیرخشک)آرد برنج قاطی کن هم بزن تا حل بشه بعد بزار رو شعله تا یکم سفت شه
بزار سرد شه
سرد که شد از شیر خودت بدوش روش تا وقتی که غلظتش یکم از شیر غلیظ تر بشه
از ۳قاشق مرباخوری شروع کن
روزی یه قاشق اضافه کن
تا برسونی به نصف پیاله یا ۱۰قاشق اینا
اول شیر بده نیم ساعت بعد بهش فرنی بده
گاهی وقتا میتونی یه تیکه نبات کوچولو هم اضافه کنی برای طعمش

با چی آسیاب کردی

منم پسفردا می‌خوام بدم غذا 😍

یک قاشق مربا خوری ارد برنج بریز داخل یکم شیر بزار ۱۰ دقیقه با شعله کم بجوشه و هم بزن ی کوچولو نبات هم بنداز داخلش

آرد برنج رو چطوری درست کردی؟

سوال های مرتبط