۳ پاسخ

اگ ترشح‌‌ام داری عفونته

عفونت داری
برو کاه جو ازعطاری بخر بریزتواب وبجوشون ی دامن بپوش وقابلمه روبزارزیردامن و مثل اینک صورتتوبخورمیدی خودتابخوربده ۳،۴باراینکارابکن کلن عفونتت ازبین میره

شاید عفونت داری
به دکترت بگو
انتی بیوتیک شروع میکنه برات

سوال های مرتبط

مامان 💓🌛🌸انس مامان 💓🌛🌸انس ۱ ماهگی