دلستر خوب نیست
هیچ دلستری خوب نیست
فقط پروتئین و مغزیجات
دلستر زیاد خوب نیس به جاش بهتر مغزیجات بخورید و تخم مرغ ابپز چون قند داره و هفته ای بالا آدم سریع قند میگیره
برای وزن دهی بچه فقط مصرف پروتئین رو زیاد کن نه قندها و کربوهیدرات ها
فکر کنم همشون خوب باشه من هلو میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.