بیمارستان هدایت تهران تازگی کسی رفته چجوریه

۳ پاسخ

بدون ماما همراه خوب نیست درکل خوبه نسبتا تمیز و خلوته زایشگاهش

جاری منم رفته راضی بود
برای مسمومیت بارداری حدود چندروز بستری بود

من دو دفعه رفتم چهارشنبه باز نوبت دارم
چیشو میخای بدونی؟

سوال های مرتبط