داغون شدم خداییش دخترم تب کرد ۳۹ونیم تبش هیج جوره پایین نمیومد زنگ زدم ۱۱۵ گفتن ببرمش بیمارستان دیگه گفتن سرمگفتم نه دکترگفت امپول مینویسم نوشت دیگه بعش شیاف کردم وقطره استامینفن بهترشدم هیچ جوره تبش پایین نمیومد بیقراری شدیدداشت لعنت به واکسنا
عالی بود اصلا اذیت نشدم تب هم نکرد.. پاهاشم تکون میداد بچه ها باهم فرق دارن من واکسن های قبلیشم اصلا اذیت نشد اصلااا
خیلی سبک بود برا پسرم حتی موقعی هم ک واکسنو زد فقط ی نق زدو تمامم
سخت بود ۲ روز تب کرد
دخترمن۱۷همین ماه زده هنوزم بیقراره دیگه نمیدونم برادندون دراوردنه،اماازواکسن ب اینوراینطوره،۲شب اولشم تبش تا۳۸رفت سریع کنترلش کردم وتاصب نخابیدم هرچندک باگریه بیدارمیشه ۱۰باری تاصب ازبعدواکسن
برا پسره من سخت ترین واکسن بود ، ۳ روز فقط جیغ میزد تو خواب و بیدار میشد ، بچه ای که راحت میخابید ، ولی هر بچه ای یه جوری هست فداتشم چون پرسیدی گفتم ، ولی تب زیاد نکرد استامینوفن به موقع میدادم
خیلی سبک بود خداروشکر
من دیروز زدم دیروز خیلی بهتر بود ولی امروز از بس گریه کرد پدرم در اومد دیگه
تب شش ماهگی نسبت به ماههای قبلی بیشتره
یکمپاهاش درد میکرد با پاراکید اوکی میشد خداروشکر تب هم نکرد
خیلی سبک بود برا پسرم
من امروز زدم وپسرم خیلی بی قراره وداغه امشب بیدارم که یه وقت تب نکنه
من امروز رفتم زدم بچم تب داره همش بیقراره🥲💔
حالا هر کسی بدنش فرق داره ان شاالله مال شما نباشه این طور پسر من ک طفلی خیلی اذیته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.