ای عزیزم چقد این بچه ها مظلومن خدا
مگه واکسن چیه ۱۸ ماهگی؟
آره ۱۸ ازهمش سنگین تره واسه پسر من ۲ روز سخت بود
اگه تب داره با آب ولرم و گلاب پاشویه کن به شکم و زیر بغلشم آروم با دستت بکش
انشالله زود خوب میشه
کلا تمام مراحل واکسن سخته
اسپند دود کن برا گل پسرت 🧿🙏🏻
اخی تب داره نه؟
بچم خیلی اذیت شد تب کرد
خوب میشه نگران نباش فقط حواست باشه تب اینا نکنه تند تند پاشویه اش کن
ایشاا... زود خوب میشه عزیزم
برای همه واکسن ۱۸ ماهگی سخته
اره دختر منم خیلی اذیت شد
دخترمن زیاد نه...یه تشت اب کردم پاهاش میذاشت داخلش زودتبش رفت،ولی زیاد سرحال نبود
وای الهییی خیییلی بده بچه تا چند روز حالش خوب نمیشه دختر من لنگون لنگون راه میرفت دلم انقدر میسوخت بهش
ایخدا😍حیفی که درد بکشی .واکسن ۱۸ ماهگی بدترین واکسن بچهاست💔
چه خشگله ماشاالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.