من ک معافم ولی میگن باعث شل شدن دهانه رحم و زایمان زودرس بشه
من از اول حاملگی داخل ریخته شده از اول ها در هفته دو سه شبی بود که داشتیم ولی دریغ از درد یا باز شدن دهانه رحم
من که همیشه تو رابطه داخل ریخته دکتر هیچوقت منع نکرد فقط گفت هرروز نباشه هیچ ربطی نداره مال هیچکی والا نرم نشده با رابطه
من ازاول داشتم رابطه بدون جلوگیری بااینکه سابقه زایمان زودرس دارم اما دوسه روزپیش رفتم سونو طول سرویسم ۳۸ بود🥲برامن ک تاثیری نداشته
اخرای ماه خوبه اونم برا طبیعی ها
ببین اگر فاصله بین هر رابطه طولانی تر از یک هفته اس اتفاقی نمیوفته با اون یکباری ک داخل ریخته میشه ولی اگر دو سه روز یکبار هست خوب نیست ریخته بشه داخل
برای هفته های اخر مثل این هفته من توصیه میشه
ماه آخر ماه نهم اونم فقط برا طبیعی
اگر مشکل خاصی نداشته باشی رابطه کامل داشته باش
اگر نه تحت نظر پزشکت انجام بده
نریزه بهتره
از دکترت بپرس
خیییرر
نه عزیزم
کلا چه باردار باشی چه نباشی داخل نریزی بهتره
کثیفه بالاخره
اما توی دوران بارداری اصلا نریزید
دهانه رحم و نرم میکنه زایمان زودرس میشی خدایی ناکرده
ماه اخر اشکال نداره ولی هفته های پایین انقباض و زایمان زودرس میاره
نه عزیزم بهتره نریزه چون باعث انقباض میشه
هفته های پایین ضرر داره عزیزم
نه عزیز زایمان زودرس میاره
نه ضرر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.