عیب ندارد یکم از کره اضافه کنم ب فرنی بچه؟

تصویر
۵ پاسخ

از چند ماهگی فرنی باید شروع کنم من دخترم 4ماه هست 5کیلو بهداشت میگه خیلی کمه... باید زودتر شروع کنی

نه اتفاقاوزن میده بچه

چرا عیب

ن عزیزم من همیشه ب فرنیش کره میزنم

من همیشه میزنم

سوال های مرتبط

مامان ویهان (。◕‿◕。) مامان ویهان (。◕‿◕。) ۷ ماهگی
مامان آریا و آرین 💕 مامان آریا و آرین 💕 ۷ ماهگی