به خاطر رفلاکسه
شیرت کمه اینجوری میکنه اگه شیشه میخوره اینجوری نمیکنه کم کم سینتو ول میکنه
ببین خوب شیر داری
اگه کمرش خم میکنه ب خودش میپیچه دل درده
اگه هنوز دنبال سینه س دست میخوره سیر نشده
اگه هی میاد تو گلوش قورت میده رفلاکسه
مامان من میگع اگه سینه را میکشه و ول میکنه از گوش درد بچه اس😢
پسزمن کولیک نداره ولی رفلاکس داره همینجوری میکنه
کولیک داره پسر منم همینه
مال دل دردش هست عزیزم
رفلاکس داره حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.