۸ پاسخ

به خاطر رفلاکسه

شیرت کمه اینجوری میکنه اگه شیشه میخوره اینجوری نمیکنه کم کم سینتو ول میکنه

ببین خوب شیر داری
اگه کمرش خم میکنه ب خودش میپیچه دل درده
اگه هنوز دنبال سینه س دست میخوره سیر نشده
اگه هی میاد تو گلوش قورت میده رفلاکسه

مامان من میگع اگه سینه را میکشه و ول میکنه از گوش درد بچه اس😢

پسزمن کولیک نداره ولی رفلاکس داره همینجوری می‌کنه

کولیک داره پسر منم همینه

مال دل دردش هست عزیزم

رفلاکس داره حتما

سوال های مرتبط