منکه خیلی دوس دارم و اینو قراره بزنم
من کاملا ساده زدم داضی ام
من دارم میزنم قاب بندی مده
اینم مال ما
من خونه بابام اینا بودم برگشتم خونمون دیدم همسرم تی وی وال زده تو انتخابش دخیل نبودم 😄✋
کلا همسرم تو این کاره سقف کاذب و ماربل شیت و اینا
🌼🌼🌼🌼
ترمو خیلی شلوغ و از مد افتاده حتما قاب بندی کن
از نزدیک
من ترمو وال زدم🫠
این برای ماعه عزیزم البته هنوز لوسترهای کنارش و ننداختیم
ماهم داریم میزنیم ترمووال
عزیزم این خونه داداشمه ببین
من فعلا نرفتم توو خونه خودم
ولی برم نظرم رو همین قاب بندیاس..
خبلی دوس دارم
خودتم مبتونی نصب کنی خیلی سادست
من خیلی تی وال دوس دارم فکنم هنوزم مده
ولی هزارتا چاله چوله داریم یعنی ۱۰ سالم بگذره من میزنم
نظر من با قاب بندی دیواره
اینایی ک ماربل شیت و اینا میزنن دوس ندارم البته نظر ها متفاوته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.