۱۵ پاسخ

منکه خیلی دوس دارم و اینو قراره بزنم

تصویر

من کاملا ساده زدم داضی ام

تصویر

من دارم میزنم قاب بندی مده

اینم مال ما

تصویر

من خونه بابام اینا بودم برگشتم خونمون دیدم همسرم تی وی وال زده تو انتخابش دخیل نبودم 😄✋
کلا همسرم تو این کاره سقف کاذب و ماربل شیت و اینا

تصویر

🌼🌼🌼🌼

تصویر

ترمو خیلی شلوغ و از مد افتاده حتما قاب بندی کن

از نزدیک

تصویر

من ترمو وال زدم🫠

تصویر

این برای ماعه عزیزم البته هنوز لوسترهای کنارش و ننداختیم

تصویر

ماهم داریم میزنیم ترمووال

عزیزم این خونه داداشمه ببین

تصویر

من فعلا نرفتم توو خونه خودم
ولی برم نظرم رو همین قاب بندیاس..
خبلی دوس دارم
خودتم مبتونی نصب کنی خیلی سادست

من خیلی تی وال دوس دارم فکنم هنوزم مده
ولی هزارتا چاله چوله داریم یعنی ۱۰ سالم بگذره من میزنم

نظر من با قاب بندی دیواره
اینایی ک ماربل شیت و اینا میزنن دوس ندارم البته نظر ها متفاوته

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۲ سالگی