عزیزم اسم امپولش چیه میگی لطفا و اینکه قیمت ی ماهش ؟
همراه میزنی ک باردار نشی؟ینی ۱۰۰درصده؟؟یکم دربارش بگو برام
سلام چندسالتونه چندتا بچه دارین منم دوسدارم امپول بزنم ۲۲ سالمه یدونه بچه دارم ۴۰ روزشه ازکجا باید بگیرم دکتر باید برام بنویسه چجوریه؟؟ بعد قصد دارم که یه بچه دیگم بیارم عوارض نداره ؟؟؟!!!! ممنون میشم راهنمایی کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.